CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, September 28, 2011

Sehari sebelum . . (part 3)

 Dear diary . .

♩♫♪ Aku bisa membuatmu cinta kepadaku ♩♫♪ 
Meski kau tak pernah mencintaiku
Biar saja waktu yang kan memjawab semua padamu

Lama sudah aku menunggu jawaban untuk hatiku
Bicaralah tentang kejujuranmu
Satu makna yang aku tunggu berertikah baik untukku
Biar ku pahami walau harus ku cari

Bukan ku memaksakan kamu agar mencintaiku dan jatuh kepadaku
♩♫♪ Tapi ku cuba tuk yakinkan kepada dirimu tulusnya hatiku ♩♫♪

Mp3 is still playin' . .
Still playin' . . 
And again . .

♩♫♪♩♫♪
Ehe, kejap lagi nak keluar satu family . . dengan my sweet2 darl and also my busyuk2 otai . . serta tidak ketinggalan juga. . . ibu tercinta. Akhirnya, ini lah hari terakhir aku bersama insan tersayang di Bumi Malaysia ini . . ( sedeyh jap )

Tapi, ape pun, kasih dan rindu ku tetap bersama Bumi Malaysia tercinta. Lagi2 pada keluarga tersayang. (sigh) mesti aku rindu saat2 bersama family . . walaupun waktu yang singkat. ( 1 month tu singkat ke? ) Tidak ketinggalan juga . .  Sahabat2 di Tanah Air like Azizul Faizi, Ahmad Firdaus, Muhammad Alif, Aleep Arfi, Yong Ardilah Farhana, Aidira Nadia, dan juga tidak ketinggalan Sarah Nabila jauh di kedah. 
(^_^)V enjoy your life guys!

Wish Luck For Me, Wish Luck For Everyone . .


0 comments:

Post a Comment